Smart Marketingstrategieplatform voor Online Omnichannel Campagnes
Ontwikkeling van een smart marketingstrategieplatform voor online omnichannel campagnes als SaaS-oplossing voor het visualiseren van campagnes, gericht op Big Data in de hightechsector.
Projectdetails
Inleiding
Ontwikkelen van een nieuwe champignonsorteermachine die met behulp van sensortechnologie en camera’s (Vision-technologie) veel beter in staat is om geautomatiseerd champignons te sorteren met veel minder uitval en afval en dus veel meer rendement en minder noodzaak om schaarse arbeidskrachten in te zetten bij het sorteerproces.
Doel van het project
Deze machine kan vervolgens afgezet worden bij champignonteeltbedrijven in Nederland en in het buitenland.
Financiële details & Tijdlijn
Financiële details
Subsidiebedrag | € 20.000 |
Tijdlijn
Startdatum | Onbekend |
Einddatum | Onbekend |
Subsidiejaar | 2020 |
Partners & Locaties
Projectpartners
- Pluplus B.V.penvoerder
Land(en)
Vergelijkbare projecten binnen MIT Haalbaarheid
Project | Regeling | Bedrag | Jaar | Actie |
---|---|---|---|---|
Haalbaarheidsstudie: Circulaire GeurkaarsRUIK onderzoekt de haalbaarheid van een hervulbare geurkaarshouder van gerecycled plastic, die duurzaam is en door de brievenbus past, om de impact van geurkaarsen te verminderen. | MIT Haalbaarheid | € 20.000 | 2023 | Details |
WAYBREED HAALBAARHEIDSONDERZOEK NAAR SLIMME CLEAN-COOK KACHEL MET IoT-MOGELIJKHEDENHet project onderzoekt de haalbaarheid van het ontwerpen en produceren van slimme, duurzame clean-cook-fornuizen met IoT-mogelijkheden, gebruikmakend van moeilijk te recyclen afvalmaterialen. | MIT Haalbaarheid | € 20.000 | 2023 | Details |
Haalbaarheidsonderzoek slimme en energie-efficiënte modulaire rollenbanen voor palletsPMBK Engineering onderzoekt de haalbaarheid van een energiezuinige rollerbaanmodule die kinetische energie benut, om inefficiëntie en handmatige palletverplaatsing te verminderen. | MIT Haalbaarheid | € 20.000 | 2023 | Details |
UnikeeMQD BV onderzoekt een tokenomics-oplossing voor NFT-transacties om de traceerbaarheid van producten te verbeteren en namaak en illegale wederverkoop te bestrijden. | MIT Haalbaarheid | € 20.000 | 2023 | Details |
Haalbaarheidsstudie: Circulaire Geurkaars
RUIK onderzoekt de haalbaarheid van een hervulbare geurkaarshouder van gerecycled plastic, die duurzaam is en door de brievenbus past, om de impact van geurkaarsen te verminderen.
WAYBREED HAALBAARHEIDSONDERZOEK NAAR SLIMME CLEAN-COOK KACHEL MET IoT-MOGELIJKHEDEN
Het project onderzoekt de haalbaarheid van het ontwerpen en produceren van slimme, duurzame clean-cook-fornuizen met IoT-mogelijkheden, gebruikmakend van moeilijk te recyclen afvalmaterialen.
Haalbaarheidsonderzoek slimme en energie-efficiënte modulaire rollenbanen voor pallets
PMBK Engineering onderzoekt de haalbaarheid van een energiezuinige rollerbaanmodule die kinetische energie benut, om inefficiëntie en handmatige palletverplaatsing te verminderen.
Unikee
MQD BV onderzoekt een tokenomics-oplossing voor NFT-transacties om de traceerbaarheid van producten te verbeteren en namaak en illegale wederverkoop te bestrijden.
Vergelijkbare projecten uit andere regelingen
Project | Regeling | Bedrag | Jaar | Actie |
---|---|---|---|---|
Big Data Driven Marketing MarketplaceHet project ontwikkelt een innovatief AI-gedreven Big Data-platform voor de digitale transitie van kranten en advertising, met focus op automatisering, privacy en optimale output. | MIT R&D Samenwerking | € 331.180 | 2023 | Details |
Data Platform voor het MKBHet project ontwikkelt een AI/ML-softwareplatform voor MKB-ondernemingen om data-inzichten te verkrijgen en hun concurrentiepositie te verbeteren door dynamische aanpassingen aan lokale consumentenbehoeften. | MIT R&D AI | € 298.900 | 2022 | Details |
Self-service media-campagne platformHet project ontwikkelt een gebruiksvriendelijk self-service platform voor dynamische Rich Media advertenties, gericht op gepersonaliseerde campagnes via big data en in-app metingen. | MIT R&D Samenwerking | € 164.400 | 2015 | Details |
Big Data Driven Marketing Marketplace
Het project ontwikkelt een innovatief AI-gedreven Big Data-platform voor de digitale transitie van kranten en advertising, met focus op automatisering, privacy en optimale output.
Data Platform voor het MKB
Het project ontwikkelt een AI/ML-softwareplatform voor MKB-ondernemingen om data-inzichten te verkrijgen en hun concurrentiepositie te verbeteren door dynamische aanpassingen aan lokale consumentenbehoeften.
Self-service media-campagne platform
Het project ontwikkelt een gebruiksvriendelijk self-service platform voor dynamische Rich Media advertenties, gericht op gepersonaliseerde campagnes via big data en in-app metingen.