Smart Marketingstrategieplatform voor Online Omnichannel Campagnes

Ontwikkeling van een smart marketingstrategieplatform voor online omnichannel campagnes als SaaS-oplossing voor het visualiseren van campagnes, gericht op Big Data in de hightechsector.

Subsidie
€ 20.000
2020

Projectdetails

Inleiding

Ontwikkelen van een nieuwe champignonsorteermachine die met behulp van sensortechnologie en camera’s (Vision-technologie) veel beter in staat is om geautomatiseerd champignons te sorteren met veel minder uitval en afval en dus veel meer rendement en minder noodzaak om schaarse arbeidskrachten in te zetten bij het sorteerproces.

Doel van het project

Deze machine kan vervolgens afgezet worden bij champignonteeltbedrijven in Nederland en in het buitenland.

Financiële details & Tijdlijn

Financiële details

Subsidiebedrag€ 20.000

Tijdlijn

StartdatumOnbekend
EinddatumOnbekend
Subsidiejaar2020

Partners & Locaties

Projectpartners

  • Pluplus B.V.penvoerder

Land(en)

Netherlands

Vergelijkbare projecten binnen MIT Haalbaarheid

MIT Haalbaarheid

Haalbaarheidsstudie: Circulaire Geurkaars

RUIK onderzoekt de haalbaarheid van een hervulbare geurkaarshouder van gerecycled plastic, die duurzaam is en door de brievenbus past, om de impact van geurkaarsen te verminderen.

€ 20.000
MIT Haalbaarheid

WAYBREED HAALBAARHEIDSONDERZOEK NAAR SLIMME CLEAN-COOK KACHEL MET IoT-MOGELIJKHEDEN

Het project onderzoekt de haalbaarheid van het ontwerpen en produceren van slimme, duurzame clean-cook-fornuizen met IoT-mogelijkheden, gebruikmakend van moeilijk te recyclen afvalmaterialen.

€ 20.000
MIT Haalbaarheid

Haalbaarheidsonderzoek slimme en energie-efficiënte modulaire rollenbanen voor pallets

PMBK Engineering onderzoekt de haalbaarheid van een energiezuinige rollerbaanmodule die kinetische energie benut, om inefficiëntie en handmatige palletverplaatsing te verminderen.

€ 20.000
MIT Haalbaarheid

Unikee

MQD BV onderzoekt een tokenomics-oplossing voor NFT-transacties om de traceerbaarheid van producten te verbeteren en namaak en illegale wederverkoop te bestrijden.

€ 20.000

Vergelijkbare projecten uit andere regelingen

MIT R&D Samenwerking

Big Data Driven Marketing Marketplace

Het project ontwikkelt een innovatief AI-gedreven Big Data-platform voor de digitale transitie van kranten en advertising, met focus op automatisering, privacy en optimale output.

€ 331.180
MIT R&D AI

Data Platform voor het MKB

Het project ontwikkelt een AI/ML-softwareplatform voor MKB-ondernemingen om data-inzichten te verkrijgen en hun concurrentiepositie te verbeteren door dynamische aanpassingen aan lokale consumentenbehoeften.

€ 298.900
MIT R&D Samenwerking

Self-service media-campagne platform

Het project ontwikkelt een gebruiksvriendelijk self-service platform voor dynamische Rich Media advertenties, gericht op gepersonaliseerde campagnes via big data en in-app metingen.

€ 164.400