Self-service media-campagne platform

Het project ontwikkelt een gebruiksvriendelijk self-service platform voor dynamische Rich Media advertenties, gericht op gepersonaliseerde campagnes via big data en in-app metingen.

Subsidie
€ 164.400
2015

Projectdetails

Openbare samenvatting

Inleiding

Binnen de markt van online advertising vindt programmatic buying steeds vaker plaats en dienen campagnes steeds gepersonaliseerder, actueler en dynamischer te worden uitgeserveerd.

Projectdoel

Daarom zullen de aanvragers een gebruiksvriendelijk self-service platform ontwikkelen voor beheer en uitrol van data-gestuurde dynamische Rich Media advertentie-uitingen.

Innovatie

De innovatie van dit project is ondervangen in:

  1. Het licensing aspect van het beoogde platform.
  2. Het geautomatiseerd inhoudelijk updaten van media campagnes op basis van big data en actuele gebruikersprofielen.
  3. Te ontwikkelen Javascripts voor in-app visibility metingen.

Toepassing

Met dit content-as-a-service platform sluit dit project binnen de topsector Creatieve industrie aan op het thema media en ICT, aangezien technologie toepasbaar wordt gemaakt om innovatieve diensten te ontwikkelen.

Gebruikersfocus

Daarnaast wordt de gebruiker als producerende consument centraal gesteld.

Financiële details & Tijdlijn

Financiële details

Subsidiebedrag€ 164.400

Tijdlijn

StartdatumOnbekend
EinddatumOnbekend
Subsidiejaar2015

Partners & Locaties

Projectpartners

  • Weborama Nederland B.V.penvoerder
  • Ebuilders B.V.

Land(en)

Netherlands

Vergelijkbare projecten binnen MIT R&D Samenwerking

MIT R&D Samenwerking

K.N.I.T.T.: Knitwear Next-level Interactive Textile Technology

Het project van Knitwear Lab B.V. en Raverko B.V. ontwikkelt een 3D-simuleringstool voor duurzame textielproductie, gericht op co-creatie en de overgang naar digitale productpaspoorten.

€ 151.428
MIT R&D Samenwerking

Full electric rim drive aandrijving voor commerciële vaart

Het project ontwikkelt een prototype van een 50 kW elektrische rim drive motor voor commerciële vaartuigen, ter vervanging van dieselmotoren, met focus op duurzaamheid en innovatieve functionaliteiten.

€ 177.700
MIT R&D Samenwerking

Ecotop AI Ripening systeem

Het project ontwikkelt AI-software en een rijpcel om de rijpheid en kwaliteit van tropisch fruit automatisch te meten en te optimaliseren, wat leidt tot minder verspilling en energiebesparing.

€ 286.773
MIT R&D Samenwerking

EEGX2

Dit project ontwikkelt een softwaretool voor vroegtijdige dementiedetectie via EEG-analyse, gebruikmakend van goedkope hardware en geavanceerde algoritmes, in samenwerking met zorginstellingen.

€ 120.943

Vergelijkbare projecten uit andere regelingen

ERC STG

Measuring and Mitigating Risks of AI-driven Information Targeting

This project aims to assess the risks of AI-driven information targeting on individuals, algorithms, and platforms, and propose protective measures through innovative measurement methodologies.

€ 1.499.953
MIT Haalbaarheid

ONLINE PUBLISHER SCALABLE DATA-DRIVEN PUBLISHING

Het project richt zich op het verbeteren van een publicatieplatform door machine-learning en AI te integreren in een schaalbare cloud-omgeving voor efficiëntere klantbediening en datagedreven contentbeheer.

€ 20.000
MIT Haalbaarheid

Smart Marketingstrategieplatform voor Online Omnichannel Campagnes

Ontwikkeling van een smart marketingstrategieplatform voor online omnichannel campagnes als SaaS-oplossing voor het visualiseren van campagnes, gericht op Big Data in de hightechsector.

€ 20.000
MIT Haalbaarheid

Smart Media Platform

HJ Media Groep ontwikkelt een Smart Media Platform voor kleinere en middelgrote ondernemingen om datastromen en communicatie te integreren, waardoor effectiviteit en kostenbeheersing verbeteren.

€ 20.000