Automatic Recommendation for advertising campaigns
Het Recommendme-concept biedt lokale bedrijven een kosteneffectieve oplossing voor datagestuurde marketingbeslissingen om concurrentievoordeel te behouden in een snel veranderende wereld.
Projectdetails
Inleiding
In alle sectoren is er een enorme groei in het genereren en gebruiken van data. Specifiek online wordt er veel data gegenereerd die potentieel beschikbaar is voor verdere analyse.
Verandering in besluitvorming
Een paar jaar geleden was het nog perfect mogelijk om beslissingen te nemen op basis van ervaring of een onderbuikgevoel. In deze snel veranderende wereld is het momenteel bijna verplicht om data-analyse te gebruiken voor het nemen van beslissingen.
Uitdagingen voor kleine bedrijven
Voor een klein bedrijf is een enkele marketingmedewerker niet genoeg om te concurreren; er is een heel team van analisten en online marketing specialisten nodig. Lokale bedrijven die niet de middelen hebben om deze investering te doen, zullen verder achterop raken op de wereldwijde schaal, vooral in deze moeilijke tijden.
Oplossing: het Recommendme-concept
Het Recommendme-concept zou kunnen dienen als een anti-crisismaatregel.
Financiële details & Tijdlijn
Financiële details
Subsidiebedrag | € 20.000 |
Tijdlijn
Startdatum | Onbekend |
Einddatum | Onbekend |
Subsidiejaar | 2020 |
Partners & Locaties
Projectpartners
- Recommendme B.V.penvoerder
Land(en)
Vergelijkbare projecten binnen MIT Haalbaarheid
Project | Regeling | Bedrag | Jaar | Actie |
---|---|---|---|---|
Smart Marketingstrategieplatform voor Online Omnichannel CampagnesOntwikkeling van een smart marketingstrategieplatform voor online omnichannel campagnes als SaaS-oplossing voor het visualiseren van campagnes, gericht op Big Data in de hightechsector. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2020 | Details |
Tell A Friend: privacybeschermende consumentenanalyseHet project onderzoekt de haalbaarheid van een real-time gepersonaliseerde aanbevelingsoplossing en geavanceerde trackingtools om de gebruikerservaring en conversieratio's te verbeteren. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2023 | Details |
Haalbaarheidsonderzoek Chain control met AIAllfree onderzoekt de haalbaarheid van een AI-tool die consumenten helpt bij het maken van keuzes, met als doel de klanttevredenheid en loyaliteit te verhogen via het MYGO-platform. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2020 | Details |
Smart Media PlatformHJ Media Groep ontwikkelt een Smart Media Platform voor kleinere en middelgrote ondernemingen om datastromen en communicatie te integreren, waardoor effectiviteit en kostenbeheersing verbeteren. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2020 | Details |
Next Gen Stormly PlatformStormly ontwikkelt een geautomatiseerd platform voor dataverzameling en -analyse, gericht op het mkb en grootbedrijven, om kosten te verlagen en AVG-compliance te waarborgen. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2022 | Details |
Smart Marketingstrategieplatform voor Online Omnichannel Campagnes
Ontwikkeling van een smart marketingstrategieplatform voor online omnichannel campagnes als SaaS-oplossing voor het visualiseren van campagnes, gericht op Big Data in de hightechsector.
Tell A Friend: privacybeschermende consumentenanalyse
Het project onderzoekt de haalbaarheid van een real-time gepersonaliseerde aanbevelingsoplossing en geavanceerde trackingtools om de gebruikerservaring en conversieratio's te verbeteren.
Haalbaarheidsonderzoek Chain control met AI
Allfree onderzoekt de haalbaarheid van een AI-tool die consumenten helpt bij het maken van keuzes, met als doel de klanttevredenheid en loyaliteit te verhogen via het MYGO-platform.
Smart Media Platform
HJ Media Groep ontwikkelt een Smart Media Platform voor kleinere en middelgrote ondernemingen om datastromen en communicatie te integreren, waardoor effectiviteit en kostenbeheersing verbeteren.
Next Gen Stormly Platform
Stormly ontwikkelt een geautomatiseerd platform voor dataverzameling en -analyse, gericht op het mkb en grootbedrijven, om kosten te verlagen en AVG-compliance te waarborgen.
Vergelijkbare projecten uit andere regelingen
Project | Regeling | Bedrag | Jaar | Actie |
---|---|---|---|---|
Big Data Driven Marketing MarketplaceHet project ontwikkelt een innovatief AI-gedreven Big Data-platform voor de digitale transitie van kranten en advertising, met focus op automatisering, privacy en optimale output. | Mkb-innovati... | € 331.180 | 2023 | Details |
Data Platform voor het MKBHet project ontwikkelt een AI/ML-softwareplatform voor MKB-ondernemingen om data-inzichten te verkrijgen en hun concurrentiepositie te verbeteren door dynamische aanpassingen aan lokale consumentenbehoeften. | Mkb-innovati... | € 298.900 | 2022 | Details |
Self-service media-campagne platformHet project ontwikkelt een gebruiksvriendelijk self-service platform voor dynamische Rich Media advertenties, gericht op gepersonaliseerde campagnes via big data en in-app metingen. | Mkb-innovati... | € 164.400 | 2015 | Details |
Digitalise dimIMAgency ontwikkelt een platform voor Digital Influencer Marketing om handmatige processen te automatiseren, kosten te verlagen en zowel grote merken als MKB te bedienen. | Mkb-innovati... | € 151.900 | 2015 | Details |
Data-driven market power in the production of addictionThe DATA-ADDICT project examines how online gambling industries leverage data-driven market power to influence consumers and regulation, aiming to develop theoretical insights and methods to combat harmful practices. | ERC Starting... | € 1.499.956 | 2025 | Details |
Big Data Driven Marketing Marketplace
Het project ontwikkelt een innovatief AI-gedreven Big Data-platform voor de digitale transitie van kranten en advertising, met focus op automatisering, privacy en optimale output.
Data Platform voor het MKB
Het project ontwikkelt een AI/ML-softwareplatform voor MKB-ondernemingen om data-inzichten te verkrijgen en hun concurrentiepositie te verbeteren door dynamische aanpassingen aan lokale consumentenbehoeften.
Self-service media-campagne platform
Het project ontwikkelt een gebruiksvriendelijk self-service platform voor dynamische Rich Media advertenties, gericht op gepersonaliseerde campagnes via big data en in-app metingen.
Digitalise dim
IMAgency ontwikkelt een platform voor Digital Influencer Marketing om handmatige processen te automatiseren, kosten te verlagen en zowel grote merken als MKB te bedienen.
Data-driven market power in the production of addiction
The DATA-ADDICT project examines how online gambling industries leverage data-driven market power to influence consumers and regulation, aiming to develop theoretical insights and methods to combat harmful practices.