Serious Surreal MMORPG
Yvora Game Studio onderzoekt de technische haalbaarheid van machine learning om uitdagend en dynamisch gedrag in games te creëren.
Projectdetails
Inleiding
In dit project onderzoekt Yvora Game Studio of het technisch mogelijk is machine learning functionaliteit zo te ontwikkelen dat dit het gewenste uitdagende gedrag vertoont dat de game spannend en dynamisch moet houden.
Financiële details & Tijdlijn
Financiële details
Subsidiebedrag | € 20.000 |
Tijdlijn
Startdatum | Onbekend |
Einddatum | Onbekend |
Subsidiejaar | 2021 |
Partners & Locaties
Projectpartners
- Yvora Consulting B.V.; Yvora Game Studiopenvoerder
Land(en)
Vergelijkbare projecten binnen MIT Haalbaarheid
Project | Regeling | Bedrag | Jaar | Actie |
---|---|---|---|---|
Analyse van psychologische veiligheid door middel van Serious GamingHet project richt zich op het analyseren van teams en organisaties via serious games, waarbij real life data wordt gebruikt om trainingen en verandertrajecten te verbeteren. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2023 | Details |
Generiek Learning FrameworkHet project onderzoekt de haalbaarheid van AI/ML-technologie voor het persoonlijk aanbieden van educatieve content binnen apps. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2022 | Details |
AI Learning GameEen educatieve stealth/hacking game ontwikkelen die spelers bewust maakt van cybercrime en AI, terwijl ze leren samenwerken met een AI-getrainde co-op speler op hun eigen niveau. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2021 | Details |
Neurodivergentie analyse door serious gamingHet project onderzoekt het gebruik van biometrische data en observator vragenlijsten om neurodivergentie te identificeren tijdens een serious game, met als doel een analysemodel te ontwikkelen. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2022 | Details |
PreActive AIHet project onderzoekt de haalbaarheid van een AI-model om interventies in een mobiele gezondheidsapp te personaliseren, met als doel de beweging en gezondheid van werknemers te verbeteren. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2022 | Details |
Analyse van psychologische veiligheid door middel van Serious Gaming
Het project richt zich op het analyseren van teams en organisaties via serious games, waarbij real life data wordt gebruikt om trainingen en verandertrajecten te verbeteren.
Generiek Learning Framework
Het project onderzoekt de haalbaarheid van AI/ML-technologie voor het persoonlijk aanbieden van educatieve content binnen apps.
AI Learning Game
Een educatieve stealth/hacking game ontwikkelen die spelers bewust maakt van cybercrime en AI, terwijl ze leren samenwerken met een AI-getrainde co-op speler op hun eigen niveau.
Neurodivergentie analyse door serious gaming
Het project onderzoekt het gebruik van biometrische data en observator vragenlijsten om neurodivergentie te identificeren tijdens een serious game, met als doel een analysemodel te ontwikkelen.
PreActive AI
Het project onderzoekt de haalbaarheid van een AI-model om interventies in een mobiele gezondheidsapp te personaliseren, met als doel de beweging en gezondheid van werknemers te verbeteren.
Vergelijkbare projecten uit andere regelingen
Project | Regeling | Bedrag | Jaar | Actie |
---|---|---|---|---|
Samenwerken in een full immersive VR-omgevingVier innovatieve organisaties uit Zuid-Nederland ontwikkelen een multiplayer virtual reality systeem met natuurlijke interactie om toepassingen in diverse sectoren te verbeteren. | Mkb-innovati... | € 197.860 | 2016 | Details |
Take 5 technologische innovaties voor leiderschapsgameTake 5 is een mobiel leiderschapsspel dat AI gebruikt voor adaptieve training, waarbij spelers in vijf minuten vaardigheden oefenen en direct toepassen in realistische situaties. | Mkb-innovati... | € 122.500 | 2019 | Details |
Samenwerken in een full immersive VR-omgeving
Vier innovatieve organisaties uit Zuid-Nederland ontwikkelen een multiplayer virtual reality systeem met natuurlijke interactie om toepassingen in diverse sectoren te verbeteren.
Take 5 technologische innovaties voor leiderschapsgame
Take 5 is een mobiel leiderschapsspel dat AI gebruikt voor adaptieve training, waarbij spelers in vijf minuten vaardigheden oefenen en direct toepassen in realistische situaties.