SubsidieMeesters logoSubsidieMeesters
ProjectenRegelingenAnalyses

Serious Surreal MMORPG

Yvora Game Studio onderzoekt de technische haalbaarheid van machine learning om uitdagend en dynamisch gedrag in games te creëren.

Subsidie
€ 20.000
2021

Projectdetails

Inleiding

In dit project onderzoekt Yvora Game Studio of het technisch mogelijk is machine learning functionaliteit zo te ontwikkelen dat dit het gewenste uitdagende gedrag vertoont dat de game spannend en dynamisch moet houden.

Financiële details & Tijdlijn

Financiële details

Subsidiebedrag€ 20.000

Tijdlijn

StartdatumOnbekend
EinddatumOnbekend
Subsidiejaar2021

Partners & Locaties

Projectpartners

  • Yvora Consulting B.V.; Yvora Game Studiopenvoerder

Land(en)

Netherlands

Inhoudsopgave

MIT Haalbaarheid

Subsidie tot € 20.000 voor mkb-ondernemingen om de technische en economische haalbaarheid van een innovatief product, proces of dienst te onderzoeken.

Bekijk regeling

Vergelijkbare projecten binnen MIT Haalbaarheid

ProjectRegelingBedragJaarActie

Analyse van psychologische veiligheid door middel van Serious Gaming

Het project richt zich op het analyseren van teams en organisaties via serious games, waarbij real life data wordt gebruikt om trainingen en verandertrajecten te verbeteren.

Mkb-innovati...€ 20.000
2023
Details

Generiek Learning Framework

Het project onderzoekt de haalbaarheid van AI/ML-technologie voor het persoonlijk aanbieden van educatieve content binnen apps.

Mkb-innovati...€ 20.000
2022
Details

AI Learning Game

Een educatieve stealth/hacking game ontwikkelen die spelers bewust maakt van cybercrime en AI, terwijl ze leren samenwerken met een AI-getrainde co-op speler op hun eigen niveau.

Mkb-innovati...€ 20.000
2021
Details

Neurodivergentie analyse door serious gaming

Het project onderzoekt het gebruik van biometrische data en observator vragenlijsten om neurodivergentie te identificeren tijdens een serious game, met als doel een analysemodel te ontwikkelen.

Mkb-innovati...€ 20.000
2022
Details

PreActive AI

Het project onderzoekt de haalbaarheid van een AI-model om interventies in een mobiele gezondheidsapp te personaliseren, met als doel de beweging en gezondheid van werknemers te verbeteren.

Mkb-innovati...€ 20.000
2022
Details
Mkb-innovati...

Analyse van psychologische veiligheid door middel van Serious Gaming

Het project richt zich op het analyseren van teams en organisaties via serious games, waarbij real life data wordt gebruikt om trainingen en verandertrajecten te verbeteren.

Mkb-innovatiestimulering Topsectoren Haalbaarheid
€ 20.000
2023
Details
Mkb-innovati...

Generiek Learning Framework

Het project onderzoekt de haalbaarheid van AI/ML-technologie voor het persoonlijk aanbieden van educatieve content binnen apps.

Mkb-innovatiestimulering Topsectoren Haalbaarheid
€ 20.000
2022
Details
Mkb-innovati...

AI Learning Game

Een educatieve stealth/hacking game ontwikkelen die spelers bewust maakt van cybercrime en AI, terwijl ze leren samenwerken met een AI-getrainde co-op speler op hun eigen niveau.

Mkb-innovatiestimulering Topsectoren Haalbaarheid
€ 20.000
2021
Details
Mkb-innovati...

Neurodivergentie analyse door serious gaming

Het project onderzoekt het gebruik van biometrische data en observator vragenlijsten om neurodivergentie te identificeren tijdens een serious game, met als doel een analysemodel te ontwikkelen.

Mkb-innovatiestimulering Topsectoren Haalbaarheid
€ 20.000
2022
Details
Mkb-innovati...

PreActive AI

Het project onderzoekt de haalbaarheid van een AI-model om interventies in een mobiele gezondheidsapp te personaliseren, met als doel de beweging en gezondheid van werknemers te verbeteren.

Mkb-innovatiestimulering Topsectoren Haalbaarheid
€ 20.000
2022
Details

Vergelijkbare projecten uit andere regelingen

ProjectRegelingBedragJaarActie

Samenwerken in een full immersive VR-omgeving

Vier innovatieve organisaties uit Zuid-Nederland ontwikkelen een multiplayer virtual reality systeem met natuurlijke interactie om toepassingen in diverse sectoren te verbeteren.

Mkb-innovati...€ 197.860
2016
Details

Take 5 technologische innovaties voor leiderschapsgame

Take 5 is een mobiel leiderschapsspel dat AI gebruikt voor adaptieve training, waarbij spelers in vijf minuten vaardigheden oefenen en direct toepassen in realistische situaties.

Mkb-innovati...€ 122.500
2019
Details
Mkb-innovati...

Samenwerken in een full immersive VR-omgeving

Vier innovatieve organisaties uit Zuid-Nederland ontwikkelen een multiplayer virtual reality systeem met natuurlijke interactie om toepassingen in diverse sectoren te verbeteren.

Mkb-innovatiestimulering Topsectoren R&D Samenwerking
€ 197.860
2016
Details
Mkb-innovati...

Take 5 technologische innovaties voor leiderschapsgame

Take 5 is een mobiel leiderschapsspel dat AI gebruikt voor adaptieve training, waarbij spelers in vijf minuten vaardigheden oefenen en direct toepassen in realistische situaties.

Mkb-innovatiestimulering Topsectoren R&D Samenwerking
€ 122.500
2019
Details

SubsidieMeesters logoSubsidieMeesters

Vind en verken subsidieprojecten in Nederland en Europa.

Links

  • Projecten
  • Regelingen
  • Analyses

Suggesties

Heb je ideeën voor nieuwe features of verbeteringen?

Deel je suggestie
© 2025 SubsidieMeesters. Alle rechten voorbehouden.