Emotional Intelligence voor Artificial Customer Service Agent
Dit project ontwikkelt een raamwerk voor de Tracey voicebot om emotioneel intelligent te reageren en negatieve sentimenten met 30% te verlagen.
Projectdetails
Doelstelling
De doelstelling van dit project is om een theoretisch en technisch raamwerk te creëren waarbinnen de Tracey voicebot met emotionele intelligentie kan reageren op ten minste de componenten boosheid en frustratie.
Verwachte Resultaten
Daarbij zou de emotioneel intelligente reactie van de Tracey bot moeten resulteren in een verlaging van het negatieve sentiment met circa 30% in deze componenten.
Financiële details & Tijdlijn
Financiële details
Subsidiebedrag | € 20.000 |
Totale projectbegroting | € 50.000 |
Tijdlijn
Startdatum | 1-7-2022 |
Einddatum | 28-2-2023 |
Subsidiejaar | 2022 |
Partners & Locaties
Projectpartners
- TRON B.V.penvoerder
Land(en)
Vergelijkbare projecten binnen MIT Haalbaarheid
Project | Regeling | Bedrag | Jaar | Actie |
---|---|---|---|---|
Digitale AI Customer Service AssistentHet project onderzoekt de haalbaarheid van een lokale AI-assistent voor customer service in de verzekerings- en telecomsector. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2024 | Details |
Stemgestuurde AI Innovatie voor Klantenservice (SAIIK)Het project onderzoekt de haalbaarheid van een AI-gestuurde spraakassistent voor geautomatiseerde klantenservice. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2024 | Details |
Empathic RobotHet project onderzoekt de haalbaarheid van een empathische robot die emoties herkent en de zelfstandigheid van kwetsbare doelgroepen bevordert. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2021 | Details |
Virtual Assistant PlusHet project ontwikkelt een AI-applicatie die gesprekken analyseert en advies geeft, met als doel communicatie en informatieverwerking te verbeteren. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2023 | Details |
Haalbaarheidsonderzoek TEOS and TDM Smart AssistantBlue and Red ontwikkelt een AI-chatbot voor TEOS Manage die tijdens vergaderingen op spraakbasis maatwerkafbeeldingen genereert en werkplekfuncties beheert om efficiëntie en gebruiksgemak te verbeteren. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2023 | Details |
Digitale AI Customer Service Assistent
Het project onderzoekt de haalbaarheid van een lokale AI-assistent voor customer service in de verzekerings- en telecomsector.
Stemgestuurde AI Innovatie voor Klantenservice (SAIIK)
Het project onderzoekt de haalbaarheid van een AI-gestuurde spraakassistent voor geautomatiseerde klantenservice.
Empathic Robot
Het project onderzoekt de haalbaarheid van een empathische robot die emoties herkent en de zelfstandigheid van kwetsbare doelgroepen bevordert.
Virtual Assistant Plus
Het project ontwikkelt een AI-applicatie die gesprekken analyseert en advies geeft, met als doel communicatie en informatieverwerking te verbeteren.
Haalbaarheidsonderzoek TEOS and TDM Smart Assistant
Blue and Red ontwikkelt een AI-chatbot voor TEOS Manage die tijdens vergaderingen op spraakbasis maatwerkafbeeldingen genereert en werkplekfuncties beheert om efficiëntie en gebruiksgemak te verbeteren.
Vergelijkbare projecten uit andere regelingen
Project | Regeling | Bedrag | Jaar | Actie |
---|---|---|---|---|
Artificial Customer Service Agent voor E-commerce en E-logisticsHet project richt zich op het ontwikkelen van een AI-gedreven telefonische klantenserviceoplossing die kosten verlaagt en tegelijkertijd het servicelevel voor (r)etailers verhoogt. | Mkb-innovati... | € 153.020 | 2019 | Details |
Biases in Administrative Service Encounters: Transitioning from Human to Artificial IntelligenceThis project aims to analyze communicative biases in public service encounters to assess the impact of transitioning from human to AI agents, enhancing service delivery while safeguarding democratic legitimacy. | ERC Consolid... | € 1.954.746 | 2025 | Details |
Improving social competences of virtual agents through artificial consciousness based on the Attention Schema TheoryASTOUND aims to develop an AI architecture for artificial consciousness using Attention Schema Theory to enhance social interaction and natural language understanding in machines. | EIC Pathfinder | € 3.330.897 | 2022 | Details |
Emotional skills: The role of emotional intelligence for strategic interactions and marketsThis project aims to develop a new emotional skills test to investigate the impact of emotional intelligence on strategic workplace interactions and the economics of emotional labor. | ERC Starting... | € 1.396.643 | 2023 | Details |
CareCoachCARECOACH ontwikkelt een virtuele psycholoog die emoties analyseert en vroegtijdig psychologische klachten signaleert, met privacy waarborging voor gebruikers. | Mkb-innovati... | € 106.932 | 2022 | Details |
Artificial Customer Service Agent voor E-commerce en E-logistics
Het project richt zich op het ontwikkelen van een AI-gedreven telefonische klantenserviceoplossing die kosten verlaagt en tegelijkertijd het servicelevel voor (r)etailers verhoogt.
Biases in Administrative Service Encounters: Transitioning from Human to Artificial Intelligence
This project aims to analyze communicative biases in public service encounters to assess the impact of transitioning from human to AI agents, enhancing service delivery while safeguarding democratic legitimacy.
Improving social competences of virtual agents through artificial consciousness based on the Attention Schema Theory
ASTOUND aims to develop an AI architecture for artificial consciousness using Attention Schema Theory to enhance social interaction and natural language understanding in machines.
Emotional skills: The role of emotional intelligence for strategic interactions and markets
This project aims to develop a new emotional skills test to investigate the impact of emotional intelligence on strategic workplace interactions and the economics of emotional labor.
CareCoach
CARECOACH ontwikkelt een virtuele psycholoog die emoties analyseert en vroegtijdig psychologische klachten signaleert, met privacy waarborging voor gebruikers.