Ivory Interactive Platform

Het project onderzoekt de technologische en juridische mogelijkheden voor interactieve video content om kijkers te betrekken en gerichte marketing te verbeteren.

Subsidie
€ 20.000
2021

Projectdetails

Inleiding

De aanvrager wenst onderzoek te doen naar de technologische en juridische mogelijkheden op het gebied van dynamische content / interactiviteit binnen een video player.

Doel van de Dienst

De dienst, gericht op het distribueren van interactief video content, zou potentieel wel eens de opvolger kunnen worden voor een website. De mens wordt steeds meer beeldgestuurd.

Interactie en Klantbetrokkenheid

Korte beeldfragmenten met interactiemogelijkheden laten kijkers (potentiële klanten) zelf hun keuzes maken naar hun interesse met als doel ze als klant onboarden.

Informatievoorziening

De andere vorm is om de kijkers (bezoekers) te informeren over een product of situatie. Op basis van de route en kijk- en klikgedrag weet je heel veel over de kijker.

Verbetering van de Ervaring

Met deze informatie kan je de route steeds beter verfijnen. De boodschap van de zender komt hierdoor heel specifiek bij de ontvanger.

Financiële details & Tijdlijn

Financiële details

Subsidiebedrag€ 20.000

Tijdlijn

StartdatumOnbekend
EinddatumOnbekend
Subsidiejaar2021

Partners & Locaties

Projectpartners

  • Ivorypenvoerder

Land(en)

Netherlands

Vergelijkbare projecten binnen MIT Haalbaarheid

Mkb-innovati...

Privacy secured video streaming

Het project onderzoekt de haalbaarheid van een privacy-georiënteerde video streaming service met consent en authenticatie voor veilige toegang tot livestreams.

€ 20.000
Mkb-innovati...

MIT-project: Haalbaarheid kennis- en communicatieplatform

Het project ontwikkelt een regionaal mediaplatform voor digitale inclusiviteit, dat communicatie tussen overheid, bedrijven en burgers bevordert en maatschappelijke betrokkenheid stimuleert.

€ 20.000
Mkb-innovati...

Haalbaarheidsstudie naar de experimentele ontwikkeling van de virtuele HR videocoach

Er is geen openbare samenvatting beschikbaar voor dit project.

€ 18.742
Mkb-innovati...

Smart Media Platform

HJ Media Groep ontwikkelt een Smart Media Platform voor kleinere en middelgrote ondernemingen om datastromen en communicatie te integreren, waardoor effectiviteit en kostenbeheersing verbeteren.

€ 20.000
Mkb-innovati...

Project Immersive learning

UP-Learning ontwikkelt hoogwaardige, monitorbare VR-content voor E-learning om het leerrendement te verhogen, met een analyse van kansen, risico's en benodigde middelen.

€ 20.000

Vergelijkbare projecten uit andere regelingen

Mkb-innovati...

Self Interactive Video Overlay

Het project ontwikkelt SIVO, een betaalbare tool voor het creëren van interactieve video's, waarmee organisaties hun doelgroep effectiever kunnen activeren zonder hoge kosten.

€ 54.017
Mkb-innovati...

CIP - Controls in Personalisation

Dit project ontwikkelt de software Controls in Personalisation (CIP) voor realtime contentpersonalisatie, waarmee websitehouders gepersonaliseerde aanbevelingen kunnen doen op basis van gebruikersgedrag.

€ 127.050
Mkb-innovati...

Interactieve VR 3D visualisatietechniek

Uil VR Solutions en partners ontwikkelen een interactieve 3D VR-visualisatietechniek om de impact van duurzame energieprojecten te tonen en burgerparticipatie te bevorderen.

€ 199.953
Mkb-innovati...

Media Creation Management

Het project richt zich op het ontwikkelen van een softwareplatform voor het automatisch genereren van gepersonaliseerde instructievideo's, ter vervanging van geschreven teksten, voor internationale expansie en efficiëntie.

€ 145.796
Mkb-innovati...

Team Experience Assessment Mobile

Het project ontwikkelt een digitale tool voor het meten van persoonskenmerken in teamverband, gericht op het verbeteren van werving en selectie in de creatieve industrie.

€ 269.738