Haalbaarheidsonderzoek geavanceerde leerlingbegeleiding Mr. Chadd platform
Mr. Chadd onderzoekt de haalbaarheid van nieuwe functies op haar platform om het leereffect te vergroten en leerlingen beter te ondersteunen bij studie en planning, naast huiswerkbegeleiding.
Projectdetails
Inleiding
Op dit moment is Mr. Chadd reeds in staat om leerlingen goed te ondersteunen bij moeilijke vraagstukken. Hiertoe heeft zij haar eigen platformomgeving ontwikkeld, waarbij leerlingen 1-op-1 contact kunnen zoeken met een gespecialiseerde coach voor het beantwoorden van (huiswerk)vraagstukken.
Huidige situatie
Mr. Chadd merkt echter op dat leerlingen enkel gebruikmaken van de chatfunctionaliteit voor het verkrijgen van hulp bij vragen, waarbij leerlingen de chatsessies (vroegtijdig) beëindigen zodra zij het antwoord op een huiswerkvraag hebben gekregen.
Doelstelling
Mr. Chadd wil echter dat leerlingen niet enkel voor huiswerkvragen gebruikmaken van de chat, maar zij wil tevens het leereffect van haar platform verhogen door naast huiswerkbegeleiding (automatisch) verdere ondersteuning te bieden.
Projectomschrijving
In dit project wil Mr. Chadd daarom de haalbaarheid onderzoeken van nieuwe ondersteuningsfunctionaliteiten binnen haar platform. Concreet denkt zij hierbij aan:
- Het onderzoeken van de (technische) mogelijkheden om leerlingen te ondersteunen op het gebied van het leren van woorden.
- Het bieden van studiebegeleiding binnen de chatomgeving.
- Het onderzoeken van de haalbaarheid van een agenda-/planningsmodule waarin leerlingen effectief hun huiswerk kunnen plannen op basis van (o.a.) hun leerlingprofiel en leersnelheid.
Verwachte resultaten
Middels bovenstaande platformverrijkingen beoogt Mr. Chadd het leereffect binnen haar chatomgeving verder te verhogen en meer leerlingen met het Mr. Chadd leerplatform in aanraking te laten komen.
Financiële details & Tijdlijn
Financiële details
Subsidiebedrag | € 20.000 |
Tijdlijn
Startdatum | Onbekend |
Einddatum | Onbekend |
Subsidiejaar | 2022 |
Partners & Locaties
Projectpartners
- Mr. Chadd B.V.penvoerder
Land(en)
Vergelijkbare projecten binnen MIT Haalbaarheid
Project | Regeling | Bedrag | Jaar | Actie |
---|---|---|---|---|
Haalbaarheidsonderzoek Predictive Personalized Learning ModuleMr. Chadd ontwikkelt een online platform dat leerlingen en coaches matcht, gericht op het verbeteren van gebruikersbinding en leereffect door gepersonaliseerde vervolgvragen en kennisinventarisatie. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2021 | Details |
Haalbaarheidsstudie LLM-gebaseerde leerlingbegeleidingMr. Chadd onderzoekt de haalbaarheid van het integreren van LLM-technologie in zijn platform om de leereffectiviteit en kwaliteit van het onderwijs te verbeteren. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2023 | Details |
Haalbaarheidsstudie online platform Doris DorpsuilHet project onderzoekt de haalbaarheid van een digitale tool die kinderen helpt hun emoties te delen en empathie te ontwikkelen, ter ondersteuning van sociaal-emotionele groei in onderwijs en zorg. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2020 | Details |
Effectiever thuisstuderen - Slimme tutor systeem en robotHet project onderzoekt de haalbaarheid van een AI-gestuurde (web)applicatie en smart device om thuisstuderen te verbeteren, leraren te ontlasten en studieresultaten te verhogen. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2021 | Details |
Haalbaarheidsonderzoek Interactief Taal LerenEduHint onderzoekt de haalbaarheid van een innovatief platform voor interactief taalonderwijs met slimme algoritmen en AI, gericht op het verbeteren van leerrendement en het nemen van een go/no go besluit. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2023 | Details |
Haalbaarheidsonderzoek Predictive Personalized Learning Module
Mr. Chadd ontwikkelt een online platform dat leerlingen en coaches matcht, gericht op het verbeteren van gebruikersbinding en leereffect door gepersonaliseerde vervolgvragen en kennisinventarisatie.
Haalbaarheidsstudie LLM-gebaseerde leerlingbegeleiding
Mr. Chadd onderzoekt de haalbaarheid van het integreren van LLM-technologie in zijn platform om de leereffectiviteit en kwaliteit van het onderwijs te verbeteren.
Haalbaarheidsstudie online platform Doris Dorpsuil
Het project onderzoekt de haalbaarheid van een digitale tool die kinderen helpt hun emoties te delen en empathie te ontwikkelen, ter ondersteuning van sociaal-emotionele groei in onderwijs en zorg.
Effectiever thuisstuderen - Slimme tutor systeem en robot
Het project onderzoekt de haalbaarheid van een AI-gestuurde (web)applicatie en smart device om thuisstuderen te verbeteren, leraren te ontlasten en studieresultaten te verhogen.
Haalbaarheidsonderzoek Interactief Taal Leren
EduHint onderzoekt de haalbaarheid van een innovatief platform voor interactief taalonderwijs met slimme algoritmen en AI, gericht op het verbeteren van leerrendement en het nemen van een go/no go besluit.
Vergelijkbare projecten uit andere regelingen
Project | Regeling | Bedrag | Jaar | Actie |
---|---|---|---|---|
Adaptief Leren Softwareplatform voor Aanvullend OefenmateriaalHet project ontwikkelt een adaptief leerframework dat leraren real-time inzicht biedt in leerlingontwikkeling en directe feedback geeft, om leerproblemen effectiever aan te pakken. | Mkb-innovati... | € 82.768 | 2015 | Details |
Adaptief Leren Softwareplatform voor Aanvullend Oefenmateriaal
Het project ontwikkelt een adaptief leerframework dat leraren real-time inzicht biedt in leerlingontwikkeling en directe feedback geeft, om leerproblemen effectiever aan te pakken.