Game gedragsverandering kinderen (3-9 jaar)

Ontwikkel een interactieve gezondheidsgame-app voor jongeren van 3-9 jaar die gedrag positief beïnvloedt door dataverzameling en gepersonaliseerde feedback.

Subsidie
€ 20.000
2020

Projectdetails

Inleiding

Ontwikkelen van een mobiele applicatie om het gedrag van jongeren (en hun ouders) in de leeftijd van 3-9 jaar op een positieve manier te beïnvloeden.

Doel van de applicatie

De mobiele applicatie gaat hierbij verder dan informeren.

Functionaliteiten

  • Het betreft een interactieve gezondheidsgame.
  • Jongeren kunnen data over hun gedrag invoeren.
  • Op basis van deze data geeft een slim algoritme specifiek voor de gebruiker relevante feedback.

Financiële details & Tijdlijn

Financiële details

Subsidiebedrag€ 20.000

Tijdlijn

StartdatumOnbekend
EinddatumOnbekend
Subsidiejaar2020

Partners & Locaties

Projectpartners

  • Combat Jongerenmarketing en communicatie BVpenvoerder

Land(en)

Netherlands

Vergelijkbare projecten binnen MIT Haalbaarheid

Mkb-innovati...

Haalbaarheidsonderzoek Saving Generation

"Saving Generation" ontwikkelt een app om de mentale weerbaarheid van kinderen van 4 tot 12 jaar te vergroten door middel van oefeningen en lessen, met ondersteuning voor ouders en leraren.

€ 20.000
Mkb-innovati...

De Beweegmonitor

ConnectAndPlay onderzoekt de haalbaarheid van een app, de Beweegmonitor, die scholen inzicht geeft in bewegingsprestaties en gebruikers motiveert tot meer beweeggedrag.

€ 20.000
Mkb-innovati...

Wijkie Stoppy Interface (WSI)

Een app ontwikkelen die kinderen en ouders helpt speelafspraken te maken, zodat kinderen minder tijd in digitale omgevingen doorbrengen en meer buiten spelen voor hun ontwikkeling.

€ 20.000
Mkb-innovati...

Win from within

Het project richt zich op het ontwikkelen van een schaalbaar digitaal leefstijlplatform met AI-technologieën om metabole gezondheid te verbeteren en chronische ziekten te voorkomen bij ouderen.

€ 18.208
Mkb-innovati...

AugmentedMovement

Het project onderzoekt de ontwikkeling van een AR-tool die bewegend leren bevordert door gamification, gebaseerd op onderzoeksresultaten over de voordelen van bewegen tijdens lessen.

€ 6.841

Vergelijkbare projecten uit andere regelingen

Mkb-innovati...

Way of Life

'Way of Life' ontwikkelt een toegankelijke VR- en AI-gebaseerde tool die gebruikers inzicht geeft in hun gezondheid en hen begeleidt naar een vitaler leven, met preventieve zorg als hoofddoel.

€ 200.000
Mkb-innovati...

Innovatieve webapplicatie ter verbetering van zorgprocessen binnen zorginstellingen door slimme simulatiemodellen

Het project ontwikkelt een webapplicatie voor zorginstellingen om klinische processen visueel te analyseren en verbeteringen te modelleren, wat snellere en beter onderbouwde veranderingen mogelijk maakt.

€ 157.752
Mkb-innovati...

PsyBuddy e-Mental Health Applicaties

Organiq en Synthesis ontwikkelen samen PsyBuddy, een mobiele e-mental health app die cognitieve gedragstherapie bevordert voor arbeidsongeschikten, met gamification en personalisatie voor effectieve re-integratie.

€ 155.785