TableTop security journey
Het project onderzoekt de haalbaarheid van een hybride multi-player CMS-omgeving voor teamgerichte cyber security interventies en scenario-trainingen.
Projectdetails
Inleiding
[Aanvrager/Partner], begeleid door ASQA Subsidies B.V., voert in dit MIT Haalbaarheidsproject een onderzoek uit naar de haalbaarheid van de ontwikkeling van een hybride multi-player CMS-omgeving.
Doel van het Project
Het doel van het project is om interventies te doen en realistische (veiligheids)scenario’s in teamverband te kunnen spelen.
Toepassingen
Het product moet onder meer ingezet kunnen worden bij:
- Implementatie van bewustzijnstrajecten
- Borging van bewustzijnstrajecten omtrent cyber security
Financiële details & Tijdlijn
Financiële details
Subsidiebedrag | € 20.000 |
Tijdlijn
Startdatum | Onbekend |
Einddatum | Onbekend |
Subsidiejaar | 2022 |
Partners & Locaties
Projectpartners
- Aanvrager geen rechtspersoonpenvoerder
Land(en)
Vergelijkbare projecten binnen MIT Haalbaarheid
Project | Regeling | Bedrag | Jaar | Actie |
---|---|---|---|---|
AI Learning GameEen educatieve stealth/hacking game ontwikkelen die spelers bewust maakt van cybercrime en AI, terwijl ze leren samenwerken met een AI-getrainde co-op speler op hun eigen niveau. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2021 | Details |
Haalbaarheidsonderzoek naar serious gaming tbv detectie en behandeling van dementieMobilea onderzoekt de haalbaarheid van een serious game voor vroege dementiedetectie en behandeling, met als doel een gefundeerd besluit over verdere ontwikkeling en commercialisering. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2021 | Details |
Risk SignalHet project onderzoekt de haalbaarheid van een machine learning-applicatie voor het signaleren van gevaarlijke situaties in bedrijfsomgevingen om incidenten te voorkomen. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2021 | Details |
MIT Eyetracking ResearchHet project onderzoekt de haalbaarheid van eye-tracking technologie om games voor mensen met een beperking zelfstandig speelbaar te maken, met als doel een Proof of Concept te ontwikkelen. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2020 | Details |
Cyber-A.I.Het project onderzoekt de haalbaarheid van een cybersecurityoplossing voor het mkb, gericht op het verminderen van beveiligingsrisico's en het verbeteren van digitale weerbaarheid. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2023 | Details |
AI Learning Game
Een educatieve stealth/hacking game ontwikkelen die spelers bewust maakt van cybercrime en AI, terwijl ze leren samenwerken met een AI-getrainde co-op speler op hun eigen niveau.
Haalbaarheidsonderzoek naar serious gaming tbv detectie en behandeling van dementie
Mobilea onderzoekt de haalbaarheid van een serious game voor vroege dementiedetectie en behandeling, met als doel een gefundeerd besluit over verdere ontwikkeling en commercialisering.
Risk Signal
Het project onderzoekt de haalbaarheid van een machine learning-applicatie voor het signaleren van gevaarlijke situaties in bedrijfsomgevingen om incidenten te voorkomen.
MIT Eyetracking Research
Het project onderzoekt de haalbaarheid van eye-tracking technologie om games voor mensen met een beperking zelfstandig speelbaar te maken, met als doel een Proof of Concept te ontwikkelen.
Cyber-A.I.
Het project onderzoekt de haalbaarheid van een cybersecurityoplossing voor het mkb, gericht op het verminderen van beveiligingsrisico's en het verbeteren van digitale weerbaarheid.