Know Your Customer platform

Indica NL.B.V. onderzoekt de haalbaarheid van het verrijken van bestaande software voor data-analyse voor gebruik in het KYC-proces.

Subsidie
€ 20.000
2021

Projectdetails

Inleiding

Middels dit haalbaarheidsproject wil Agurotech in kaart brengen of het haalbaar is om satellietbeelden toe te voegen aan de propositie om boeren beter te kunnen adviseren over de juiste beregeningsstrategie en over de ontwikkeling van de oogst van hun gewassen.

Financiële details & Tijdlijn

Financiële details

Subsidiebedrag€ 20.000

Tijdlijn

StartdatumOnbekend
EinddatumOnbekend
Subsidiejaar2021

Partners & Locaties

Projectpartners

  • Indica Nl B.V.penvoerder

Land(en)

Netherlands

Vergelijkbare projecten binnen MIT Haalbaarheid

Mkb-innovati...

Document Forensics

Sensity analyseert financiële documenten om klanten te ondersteunen bij het voldoen aan KYC-vereisten en hen te beschermen tegen toenemende bedreigingen in de financiële sector.

€ 20.000
Mkb-innovati...

Digital Business Identity

LTO Network ontwikkelt een innovatieve e-KYC-oplossing met DIDs ter vervanging van de KVK-check om de identiteitsverificatie van klanten te verbeteren en te versterken.

€ 20.000
Mkb-innovati...

Indica contextuele AI voor eSEARCH

Indica NL B.V. ontwikkelt contextuele AI om data te structureren op basis van context, verdergaand dan alleen zoektermen.

€ 20.000
Mkb-innovati...

LetsOpp AI Platform

Het project onderzoekt de haalbaarheid van een AI-platform dat met NLP deelnemersinformatie uit groepssessies verzamelt, interpreteert en categoriseert, en automatisch vragen genereert.

€ 20.000
Mkb-innovati...

Data driven inkoop framework

Het project onderzoekt de haalbaarheid van een gelaagd ML/AI-model voor een SaaS-systeem dat dynamische, op gebruikersinput gebaseerde, domein-agnostische (inkoop)enquêtes in het Nederlands genereert.

€ 20.000

Vergelijkbare projecten uit andere regelingen

Mkb-innovati...

StoryFlow

Validators en Ferro Explore ontwikkelen een AI-gestuurde onderzoekssoftware die datakwaliteit en deelname aan enquêtes verbetert, zodat organisaties zonder expertise betrouwbare inzichten kunnen verkrijgen.

€ 78.047