Interactief platform voor zelfontwikkeling en psycho-educatie [de Podcast Psycholoog]
Het project onderzoekt de haalbaarheid van een interactief online-platform voor zelfontwikkeling en psycho-educatie.
Projectdetails
Inleiding
Verrichten van een haalbaarheidsonderzoek naar een interactief, educatief en betrouwbaar online-platform voor zelfontwikkeling en psycho-educatie.
Financiële details & Tijdlijn
Financiële details
Subsidiebedrag | € 20.000 |
Tijdlijn
Startdatum | Onbekend |
Einddatum | Onbekend |
Subsidiejaar | 2021 |
Partners & Locaties
Projectpartners
- Aanvrager geen rechtspersoonpenvoerder
Land(en)
Vergelijkbare projecten binnen MIT Haalbaarheid
Project | Regeling | Bedrag | Jaar | Actie |
---|---|---|---|---|
Haalbaarheidsstudie online platform Doris DorpsuilHet project onderzoekt de haalbaarheid van een digitale tool die kinderen helpt hun emoties te delen en empathie te ontwikkelen, ter ondersteuning van sociaal-emotionele groei in onderwijs en zorg. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2020 | Details |
Gelukkig Fit AppHaalbaarheidsonderzoek naar een software-platform voor vitaliteitsorganisaties, verkocht via een licentiemodel. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2021 | Details |
LetsOpp AI PlatformHet project onderzoekt de haalbaarheid van een AI-platform dat met NLP deelnemersinformatie uit groepssessies verzamelt, interpreteert en categoriseert, en automatisch vragen genereert. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2021 | Details |
Leermiddelen 2.0Het project onderzoekt de haalbaarheid van AR/VR leermaterialen om toegankelijker onderwijs te bieden voor kwetsbare groepen, met focus op digitale technologie en participatie. | Mkb-innovati... | € 20.000 | 2021 | Details |
Haalbaarheidsonderzoek online platform Bloeiend Brein.Het online platform [Aanvrager/Partner] biedt ouders laagdrempelige toegang tot kennis en begeleiding voor de optimale ontwikkeling van jonge kinderen (0-6 jaar) om vroegtijdige ontwikkelingsproblemen te voorkomen. | Mkb-innovati... | € 19.992 | 2022 | Details |
Haalbaarheidsstudie online platform Doris Dorpsuil
Het project onderzoekt de haalbaarheid van een digitale tool die kinderen helpt hun emoties te delen en empathie te ontwikkelen, ter ondersteuning van sociaal-emotionele groei in onderwijs en zorg.
Gelukkig Fit App
Haalbaarheidsonderzoek naar een software-platform voor vitaliteitsorganisaties, verkocht via een licentiemodel.
LetsOpp AI Platform
Het project onderzoekt de haalbaarheid van een AI-platform dat met NLP deelnemersinformatie uit groepssessies verzamelt, interpreteert en categoriseert, en automatisch vragen genereert.
Leermiddelen 2.0
Het project onderzoekt de haalbaarheid van AR/VR leermaterialen om toegankelijker onderwijs te bieden voor kwetsbare groepen, met focus op digitale technologie en participatie.
Haalbaarheidsonderzoek online platform Bloeiend Brein.
Het online platform [Aanvrager/Partner] biedt ouders laagdrempelige toegang tot kennis en begeleiding voor de optimale ontwikkeling van jonge kinderen (0-6 jaar) om vroegtijdige ontwikkelingsproblemen te voorkomen.
Vergelijkbare projecten uit andere regelingen
Project | Regeling | Bedrag | Jaar | Actie |
---|---|---|---|---|
Ontwikkeling van een zelflerend diagnose- en behandelingssysteem voor traumatherapieHet project ontwikkelt een zelflerend diagnose- en behandelingssysteem voor traumatherapie om herstel van patiënten met PTSS, depressie en andere aandoeningen te versnellen. | Mkb-innovati... | € 199.535 | 2022 | Details |
Stressdetectie in VRTherapieland en Jamzone ontwikkelen een technologie voor VR-exposure therapy die zich automatisch aanpast aan het stressniveau van de gebruiker, om zelfstandig gebruik te bevorderen en behandelaren te ontlasten. | Mkb-innovati... | € 197.190 | 2019 | Details |
Ontwikkeling van een zelflerend diagnose- en behandelingssysteem voor traumatherapie
Het project ontwikkelt een zelflerend diagnose- en behandelingssysteem voor traumatherapie om herstel van patiënten met PTSS, depressie en andere aandoeningen te versnellen.
Stressdetectie in VR
Therapieland en Jamzone ontwikkelen een technologie voor VR-exposure therapy die zich automatisch aanpast aan het stressniveau van de gebruiker, om zelfstandig gebruik te bevorderen en behandelaren te ontlasten.