Haalbaarheidsonderzoek naar het ontwikkelen van een tunnel en bot technologie in de app.

Het project richt zich op het centraliseren van klantcommunicatie via een app, met AI-ondersteuning voor automatische actieherkenning, om efficiëntie en kosten te verbeteren.

Subsidie
€ 20.000
2021

Projectdetails

Inleiding

Jaarlijks krijgt de organisatie honderdduizenden mailtjes, appjes, brieven en andere communicatie-uitingen. Met dit project beoogt de aanvrager de communicatielijnen te centraliseren. Men heeft diverse applicaties waarin klantcommunicatie wordt opgeslagen.

Doelstelling

Door communicatielijnen in de app beschikbaar te stellen, zorgen zij ervoor dat de eindklant vanuit de app rechtstreeks kan communiceren met zowel de tussenpersoon, de verzekeraar als de schade-expert.

Onderzoek naar Technologie

Aanvrager wil verder onderzoeken welke technologie beschikbaar is om door middel van kunstmatige intelligentie acties te herkennen in alle communicatieverkeer. Voorbeeld: een klant wil een autoverzekering royeren. In een app-gesprek worden het woord ‘royement’ en een bepaald kenteken herkend.

Automatisering van Wijzigingen

Aanvrager wil onderzoeken hoe zij ervoor kunnen zorgen dat de wijziging automatisch klaar wordt gezet.

Beoogd Resultaat

Het beoogde resultaat betreft een go of een no go voor verdere ontwikkeling. Deze beslissing wordt gebaseerd op de resultaten die voortkomen uit het uitgevoerde haalbaarheidsonderzoek.

Verwachte Impact

Het resultaat van de beoogde ontwikkeling zijn centrale communicatielijnen die veilig en intelligent zijn. Dit zal ervoor zorgen dat de interne doorlooptijden verkort worden en uiteindelijk de interne kosten verlaagd zullen worden.

Financiële details & Tijdlijn

Financiële details

Subsidiebedrag€ 20.000

Tijdlijn

StartdatumOnbekend
EinddatumOnbekend
Subsidiejaar2021

Partners & Locaties

Projectpartners

  • Reinders Assurantiën B.V.penvoerder

Land(en)

Netherlands

Vergelijkbare projecten binnen MIT Haalbaarheid

Mkb-innovati...

Haalbaarheidsonderzoek geïntegreerd berichten in de zorg

Het project onderzoekt de haalbaarheid van geïntegreerd berichtenverkeer in de zorg om inzicht te krijgen in marktbehoeften en vereisten voor efficiënte communicatie.

€ 20.000
Mkb-innovati...

Smart Lifecycle Assistent

Het project onderzoekt de haalbaarheid van een nieuwe technologie, de banking buddy, om gebruikers inzicht te geven in hun financiële patronen en doelen, voorafgaand aan ontwikkeling.

€ 19.800
Mkb-innovati...

Haalbaarheidsonderzoek transmurale zorg samenwerkingsapplicatie (TZSA)

Mediwebs voert haalbaarheidsonderzoek uit naar een applicatie die transmuraal de communicatie en informatie-uitwisseling in de gezondheidszorg verbetert, gericht op zorgverleners en patiënten.

€ 20.000
Mkb-innovati...

Haalbaarheidsonderzoek Chain control met AI

Allfree onderzoekt de haalbaarheid van een AI-tool die consumenten helpt bij het maken van keuzes, met als doel de klanttevredenheid en loyaliteit te verhogen via het MYGO-platform.

€ 20.000
Mkb-innovati...

Haalbaarheidsonderzoek naar ontwikkeling van VocalMind Ai software om taalbarrière op te heffen

Dit haalbaarheidsonderzoek richt zich op het ontwikkelen van VocalMindAi, een unieke vertaaltool die tekst omzet in spraak om een eerlijke waterverdeling wereldwijd te bevorderen binnen een community.

€ 20.000