Haalbaarheidsonderzoek Artificial Intelligence voor E-commerce

Het project onderzoekt de haalbaarheid van een AI-module voor ons E-commerce CRM, gericht op klantbehoefte, betalingsbereidheid en ontwikkelcapaciteit.

Subsidie
€ 20.000
2022

Projectdetails

Inleiding

Op dit moment vermarkten we een CRM-pakket specifiek voor E-commerce. We merken dat veel data handmatig ingesteld moet worden door onze klanten.

Doel van het Onderzoek

Een module voor onze klanten met Artificial Intelligence-toepassingen lijkt ons een interessante optie. Middels dit economische als technische haalbaarheidsonderzoek willen wij bepalen:

  1. Of onze klanten zitten te wachten op deze extra af te nemen module.
  2. Of ze bereid zijn hiervoor te betalen.
  3. Of wij daadwerkelijk kunnen leveren/ontwikkelen wat we beloven.

Financiële details & Tijdlijn

Financiële details

Subsidiebedrag€ 20.000

Tijdlijn

StartdatumOnbekend
EinddatumOnbekend
Subsidiejaar2022

Partners & Locaties

Projectpartners

  • Reloadify B.V.penvoerder

Land(en)

Netherlands

Vergelijkbare projecten binnen MIT Haalbaarheid

Mkb-innovati...

Haalbaarheidsonderzoek Chain control met AI

Allfree onderzoekt de haalbaarheid van een AI-tool die consumenten helpt bij het maken van keuzes, met als doel de klanttevredenheid en loyaliteit te verhogen via het MYGO-platform.

€ 20.000
Mkb-innovati...

Haalbaarheidsonderzoek Business Intelligence voor E-commerce

Het project onderzoekt de haalbaarheid van een tool die diverse databronnen voor webwinkeliers verbindt en analyseert om inzicht te bieden in voorraadbeheer, klantgedrag en acquisitie.

€ 20.000
Mkb-innovati...

Artificial Intelligence voor ecommerce

Dit haalbaarheidsonderzoek onderzoekt de toepassing van AI voor kleine e-commerce ondernemingen om consumenten gedrag te voorspellen en zo hun bedrijfsvoering te optimaliseren.

€ 20.000
Mkb-innovati...

Haalbaarheidsstudie AI Sales Coach

Het project onderzoekt de haalbaarheid van een AI Sales Coach om verkopers te ondersteunen bij het vergroten van hun sales-omvang.

€ 20.000
Mkb-innovati...

Haalbaarheidsonderzoek live pricing automation

Mydatafactory onderzoekt de haalbaarheid van het automatiseren van live prijsstelling in hun Matcher-applicatie, inclusief integratie van klant-specifieke prijsafspraken en kortingen.

€ 20.000